Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Burmistrz Borku Wlkp.

Burmistrz Borku Wlkp.

E-mail: burmistrz@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Zakres obowiązków:

  • kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz;
  • koordynowanie bieżących spraw Gminy;
  • podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczenie innych osób do podejmowania tych czynności;
  • wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;
  • zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
  • udzielanie odpowiedzi na zapytania, interpelacje radnych;
  • przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków;
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
  • wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  • upoważnienie zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
  • ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;
  • zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej;
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
    • Zastępcą Burmistrza,
    • Sekretarzem,
    • Skarbnikiem,
    • Referatem  Rozwoju i Inwestycji,
    • Referatem Ochrony Środowiska, Architektury i Gospodarki Gruntami,
    • Urzędem Stanu Cywilnego,
    • Radcą Prawnym,
    • Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
    • Administratorem Bezpieczeństwa Informacji,
    • Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
    • Służbą BHP i Ppoż.
  • nadzór nad ochroną informacji niejawnych wytwarzanych, przetwarzanych, przechowywanych i przekazywanych w Urzędzie;
  • zapewnienie obsługi prawnej Urzędu;
  • wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, uchwały Rady i Regulamin.






Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Mirosław Janowski
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-07
Ilość zmian wpisu: 4 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza