Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu

Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu

E-mail: borekwlkp@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120


Zakres obowiązków:

  • obsługa organizacyjna Burmistrza, Zastępcy Burmistrza oraz Sekretarza Gminy;
  • rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • podejmowanie czynności organizacyjnych  i współpraca w zakresie przeprowadzania uroczystości gminnych;
  • zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne oraz druki;
  • prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza;
  • prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem;
  • prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;
  • prowadzenie rejestru skarg i wniosków – kierowanych do Urzędu;
  • nadzór nad ubezpieczeniem gminy i podległych jednostek;
  • koordynacja szkoleń pracowników w Urzędzie;
  • prowadzenie ewidencji  zakupionych czasopism i książek;
  • zakup środków czystości, środków trwałych;
  • nadzór nad obowiązującym oznakowaniem budynku w zakresie bhp i p.poż.;
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w Urzędzie;
  • sprawowanie nadzoru nad informacjami zamieszczonymi na tablicach ogłoszeń w Urzędzie i przed budynkiem;
  • dbanie o wygląd estetyczny tablic oraz aktualność zamieszczanych informacji;
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.

 




Informacje powiązane:

- osoby:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-03
Ilość zmian wpisu: 5 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza