Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. dróg i zamówień publicznych

Stanowisko ds. dróg i zamówień publicznych

E-mail: inwestycje@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie i nadzorowanie pracy referatu;
  • organizowanie pracy poszczególnych stanowisk pracy;
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym załatwianiem spraw przez pracowników referatu;
  • ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową organizację, skuteczność pracy, gospodarkę finansową referatu;
  • prognozowanie, planowanie i przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędnej do prowadzenia inwestycji drogowych w gminie zgodnie z WPF;
  • nadzór nad drogowymi inwestycjami gminnymi;
  • przygotowywanie propozycji przebiegu dróg w gminie, prowadzenie rejestru dróg gminnych;
  • zarządzanie drogami gminnymi w zakresie właściwego utrzymania stanu technicznego oraz oznakowania związanego z bezpieczeństwem ruchu drogowego;
  • opiniowanie projektów tymczasowej zmiany organizacji ruchu drogowego;
  • zarządzanie drogami w zakresie zimowego utrzymania dróg;
  • nadzór nad konserwacją oświetlenia ulicznego oraz rozliczanie kosztów utrzymania oświetlenia ulicznego i konserwacji urządzeń;
  • planowanie zamówień publicznych w Urzędzie poprzez uczestnictwo w przygotowaniu rocznego planu postępowań;
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulaminem udzielania zamówień publicznych;
  • współpraca z poszczególnymi pracownikami oraz jednostkami w zakresie przygotowania dokumentacji związanej z uruchomieniem i przeprowadzeniem procesu zamówień publicznych;
  • prowadzenie rejestru postępowań;
  • terminowe sporządzanie sprawozdań i ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych;
  • prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań;
  • udział w pracach komisji przetargowej;
  • współdziałanie z Urzędem Zamówień Publicznych w ramach obowiązków wynikających
  • z ustawy o zamówieniach publicznych, w szczególności w zakresie wniosków i zapytań składanych do organów UZP;
  • kontrolowanie poprawności wszystkich dokumentów wymaganych prawem zamówień publicznych;
  • informowanie pracowników Urzędu oraz jednostek organizacyjnych o obowiązujących przepisach i zmianach w zakresie ustawy zamówień publicznych;
  • koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem, uzgadnianie projektu umowy z Radcą Prawnym, sprawdzanie prawidłowości jej wykonania;
  • uczestnictwo w odbiorach robót, zatwierdzanie wykonania robót zgodnie z zawartą umową;
  • współpraca w zakresie sporządzania i rozliczania projektów na realizację zadań ze środków krajowych i zagranicznych;
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2018 - 2023)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-08-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2019-01-07