Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, Burmistrza i kadr

Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej, Burmistrza i kadr

E-mail: biurorady@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie obsługi administracyjnej Rady, komisji oraz Burmistrza;
  • przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
  • podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzeniem sesji, posiedzeń  i spotkań Rady i jej komisji;
  • prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza;
  • protokołowanie sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań;
  • tworzenie uchwał przeznaczonych do publikacji w Edytorze Aktów Prawnych;
  • zapewnienie publikacji i wdrożenie uchwał Rady Miejskiej;
  • organizowanie szkoleń radnych;
  • przekazywanie kierownikom komórek organizacyjnych, pracownikom samodzielnych stanowisk pracy oraz dyrektorom i kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych uchwał oraz zarządzeń do realizacji;
  • prowadzenie rejestru skarg i  wniosków– kierowanych do Rady Miejskiej;
  • prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji  składanych przez radnych;
  • nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym w celu merytorycznego rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi;
  • organizacja i prowadzenie spraw dotyczących wyboru organów jednostek pomocniczych;
  • wykonywanie zadań związanych z wyborem ławników do sądów powszechnych.
  • prowadzenie całokształtu spraw kadrowych, przede wszystkim:
    • prowadzenie akt osobowych pracowników, dyrektorów oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
    • prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, 
    • przygotowywanie wniosków emerytalno-rentowych,wydawanie zaświadczeń Rp-7 oraz świadectw pracy,prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
    • przygotowywanie i rejestracja umów zlecenia oraz umów o dzieło,
    • sporządzanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
    • przygotowywanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
    • przygotowywanie dokumentów dotyczących służby przygotowawczej pracowników Urzędu na stanowiskach urzędniczych oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.




Informacje powiązane:

- osoby:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-03
Ilość zmian wpisu: 6 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza