Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. architektury i urbanistyki

Stanowisko ds. architektury i urbanistyki

E-mail: planowanie@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Zadania stanowiska:

  • przygotowywanie materiałów do  projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
  • przygotowywanie materiałów do sporządzania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  • koordynacja i obsługa działań związanych z uzgodnieniami oraz wyłożeniami do publicznego wglądu projektów studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  • przygotowywanie i koordynacja prac gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej;
  • przygotowywanie oraz wydawanie wypisów i wyrysów z obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
  • prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących ustalenia warunków zabudowy oraz  lokalizacji inwestycji celu publicznego;
  • wydawanie zaświadczeń i opinii związanych z planowaniem oraz zagospodarowaniem przestrzennym;
  • prowadzenie rejestru wypisów aktów notarialnych;
  • prowadzenie spraw związanych z ewidencją i numeracją nieruchomości  oraz nazwami ulic i miejscowości;
  • przygotowywanie projektów uchwał oraz materiałów niezbędnych do oceny zmian
    w zagospodarowaniu przestrzennym;
  • przygotowywanie i aktualizacja oferty inwestycyjnej Gminy;
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrem zabytków i kart zabytków oraz bieżąca ich aktualizacja;
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.

 




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-01-26
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-07
Ilość zmian wpisu: 5 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza