Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Sekretarz Gminy

Sekretarz Gminy

E-mail: sekretarz@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Zakres obowiązków:

  • nadzorowanie organizacji pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne Urzędu;
  • realizowanie z upoważnienia Burmistrza polityki zarządzania zasobami ludzkimi;
  • nadzorowanie przestrzegania regulaminu pracy;
  • opracowywanie projektów i zmian w szczególności: regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy oraz  innych mających wpływ na organizację pracy;
  • nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, sprawnego obiegu dokumentów;
  • nadzór nad prowadzoną w Urzędzie działalnością archiwalną;
  • przedstawianie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
  • monitorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw, prawidłowej obsługi klientów  Urzędu oraz załatwiania skarg;
  • ustalanie i monitorowanie realizacji procedur kontroli wewnętrznej Urzędu
    w szczególności w zakresie:
  • przestrzegania zasad terminowości i zgodności z prawem postepowania administracyjnego,
  • przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych,
  • realizacji wniosków z kontroli wewnętrznych,
  • realizacja wniosków z kontroli zewnętrznych;
  • nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady oraz ich realizacją;
  • nadzór we współpracy ze Skarbnikiem  nad gospodarką mieniem Urzędu i środkami budżetowymi  na ten cel;
  • koordynacja i organizacja spraw związanych z zapewnieniem prawidłowego przebiegu spisów – rolnych oraz ludności;
  • współdziałanie z Radą oraz komisjami Rady w zakresie swojego działania;
  • rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczącymi podziału zadań;
  • inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych;
  • sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad Referatem Organizacyjnym, Promocji Gminy  i Oświaty  oraz pracownikami obsługi;
  • podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza i jego Zastępcy lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza oraz jego Zastępcy;
  • wykonywanie  innych zadań zleconych przez Burmistrza.

W czasie nieobecności Sekretarza, zadania wykonuje Zastępca w zakresie ustalonym przez Burmistrza.

 

 

 




Informacje powiązane:

- JEDNOSTKI PODLEGŁE:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-04
Ilość zmian wpisu: 5 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza