Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. informatyki i ochrony danych osobowych

Stanowisko ds. informatyki i ochrony danych osobowych

E-mail: mirek@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 65 57 16 120

Zakres obowiązków:

  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu informatycznego;
  • reagowanie w przypadku naruszenia bądź powstania zagrożenia bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w systemie;
  • tworzenie, rejestrowanie, przechowywanie i archiwizowanie kopii zapasowych;
  • nadzór nad eksploatacją komputerów, drukarek, skanerów, serwera;
  • bieżąca konserwacja sprzętu komputerowego;
  • instalowanie oprogramowania w tym  instalowanie i aktualizowanie oprogramowania antywirusowego;
  • prowadzenie ewidencji oprogramowania komputerowego;
  • analizowanie stanu i przygotowanie wniosków w sprawie wyposażenia urzędu  w sprzęt komputerowy i oprogramowanie;
  • komputerowe składanie Magazynu Samorządowego i przekazywanie do drukarni;
  • prowadzenie i umieszczanie informacji w Biuletynie Informacji Publicznej oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • prowadzenie strony internetowej;
  • realizacja zadań dotyczących oświadczeń majątkowych;
  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego i oprogramowania zainstalowanego w Urzędzie;
  • nadzór nad prawidłowym działaniem elektronicznego obiegu dokumentów.
  • pełnienie funkcji Lokalnego Administratora Systemu, przede wszystkim: nadzór nad prawidłowym działaniem Systemu Rejestrów Państwowych  w Urzędzie;
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.



Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-03
Ilość zmian wpisu: 5 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza