Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac

Stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac

E-mail: place@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Zakres obowiązków:

  • Prowadzi dokumentację w sprawach związanych z płacami, wynagrodzeniem pracowników.
  • Sporządza listy płac dla pracowników oraz prowadzi karty wynagrodzeń.
  • Rozlicza podatek dochodowy.
  • Obsługuje program ,,Płatnik”.
  • Prowadzi sprawy płacowe w tym wydaje zaświadczenia o zarobkach.
  • Prowadzi sprawy związane z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym.
  • Prowadzi księgi rachunkowe ewidencji syntetycznej i analitycznej jednostki zgodnie z przepisami prawa w zakresie dochodów jednostki.
  • Prowadzi ewidencję analityczną i syntetyczną dla budżetu Gminy.
  • Dokonuje wyceny aktywów i pasywów oraz ustala wynik finansowy.
  • Dokonuje rozpisywania wyciągów bankowych.
  • Prowadzi ewidencję i rozliczanie druków ścisłego zarachowania.
  • Prowadzi ewidencję gospodarki materiałowej.
  • Prowadzi ewidencję wyposażenia Urzędu.
  • Uczestniczy w przygotowaniu projektu budżetu.
  • Przygotowuje projekty uchwał Rady Miejskiej dotyczące prowadzonych spraw.
  • Sporządza informacje i sprawozdania w zakresie prowadzonych spraw.
  • Współdziała z innymi stanowiskami pracy Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji samorządowej i rządowej w ramach powierzonego zakresu zadań.
  • Sprawuje kontrolę wewnętrzną w jednostce macierzystej i podległych jednostkach w zakresie prowadzonych spraw oraz prawidłowości wykonywania czynności lub sporządzania dokumentów przez poprzedników w procesie załatwiania danej operacji gospodarczej lub sprawy.
  • Przestrzega postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Stosuje jednolity rzeczowy wykaz akt – wg obowiązującej instrukcji kancelaryjnej.
  • Wykonuje polecenia przełożonych.

 

 




Informacje powiązane:

- osoby:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-02-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-01-08
Ilość zmian wpisu: 4 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza