Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. księgowości i windykacji opłat za gospodarowanie odpadami

Stanowisko ds. księgowości i windykacji opłat za gospodarowanie odpadami

E-mail: egzekucje@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 655716120

Zakres obowiązków:

  • kontrolowanie realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Borek Wlkp.;
  • współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych;
  • kontrola terminowości wpłat należności przez podatników;
  • sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych;
  • sporządzanie sprawozdań finansowych dot. opłaty za gospodarowanie odpadami;
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru i windykacji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  • sporządzanie informacji dla organu egzekucyjnego o dokonanie wpłat zaległości przez dłużnika;
  • prowadzenie w księgach rachunkowych ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów
    i rozliczeń nadpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  • księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
  • prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej wśród mieszkańców;
  • organizowanie na terenie gminy akcji „Sprzątanie świata”;
  • obsługa centrali telefonicznej;
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.



Informacje powiązane:

- osoby:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2014 - 2018)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2013-04-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-07
Ilość zmian wpisu: 4 - pokaż poprzednie wersje




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza