PODATEK ROLNY – ULGA ŻOŁNIERSKA


KARTA INFORMACYJNA
Przeczytaj zanim przystąpisz do wypełniania wniosku!

PODATEK ROLNY – ULGA ŻOŁNIERSKA

PODSTAWA PRAWNA:
Art. 13 a ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 136, poz. 969 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8 poz. 60 z późn. zm.)

WYMAGANE DOKUMENTY:
- wniosek o przyznanie ulgi
- zaświadczenie o odbywaniu ulgi,
- oświadczenie o zamieszkaniu w gospodarstwie podatnika bezpośrednio przed powołaniem do
służby wojskowej
- oświadczenie o nieosiąganiu przychodów z innych źródeł bezpośrednio przed powołaniem do
służby wojskowej

OPŁATY:
brak

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
30 dni

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Urząd Miejski Borku Wlkp. ul. Rynek 1, Referat finansowy, pokój nr 5

JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Miejski w Borku Wlkp.

TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Lesznie za pośrednictwem Burmistrza Borku Wielkopolskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

KONTAKT:
tel: 065-57-16-120 fax: 065-57-15-893

UWAGI:.
Zgodnie z art. 224 §1 Ordynacji podatkowej – wniesienie odwołania nie wstrzymuje wykonania decyzji.
Ulgę stosuje się od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym osoba została powołana do odbycia służby wojskowej, do końca miesiąca, w którym nastąpiło zwolnienie z tej służby – osobie prowadzącej to gospodarstwo bezpośrednio przed powołaniem do służby stosuje się ulgę w wysokości 60%, osobom, które zamieszkiwały i pracowały w tym gospodarstwie – 40%.


Pliki do pobrania:

Autor informacji: Joanna Pruszkowska
Informację wprowadził: 4
Opublikowany dnia: 2009-02-24
Wprowadzony do BIP dnia: 2012-04-17
Ilość zmian wpisu: 3 - pokaż poprzednie wersje
  - wersja z dnia 2009-02-24 wprowadzona przez: 4
  - wersja z dnia 2012-04-03 wprowadzona przez: 4
  - wersja z dnia 2012-04-16 wprowadzona przez: 4




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza