Uzupełnienie aktu stanu cywilnego


Podstawa prawna

art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (tekst jednolity Dz. U. z 2011 r., Nr 212, poz. 1264).

Wymagane dokumenty

  1. wniosek uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego,
  2. dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC,
  3. do wglądu - dokumenty stwierdzające tożsamość.

Opłaty

Opłata skarbowa:

  • za wydaną decyzję - 39,00 zł

Termin odpowiedzi

Do 30 dni (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.

Jednostka odpowiedzialna

Urząd Stanu Cywilnego
Ratusz, Rynek 1, pok. 9
Sylwia Konarczak tel. 65 5716120

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego w Poznaniu za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.


Autor informacji: Mirosław Janowski
Informację wprowadził: 4
Opublikowany dnia: 2012-08-09
Wprowadzony do BIP dnia: 2012-11-22
Ilość zmian wpisu: 1 - pokaż poprzednie wersje
  - wersja z dnia 2012-08-09 wprowadzona przez: 4




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza