Odszkodowanie z tytułu odniesionej szkody w wyniku złego stanu nawierzchni pasa drogowego.


I. Wymagane dokumenty:
- wniosek o odszkodowanie z tytułu odniesionej szkody w wyniku złego stanu nawierzchni pasa drogowego,

- załączniki: odręczny szkic sytuacyjny / z zaznaczeniem kierunku ruchu i miejsca uszkodzenia nawierzchni/,

- protokół policji potwierdzający zdarzenie z podaniem przyczyny szkody, 

 II. Opłaty:
- nie pobiera się, 

 III. Termin odpowiedzi:
- do 30 dni, 

 IV. Uwagi:
Istnieje możliwość dochodzenia swych roszczeń na drodze postępowania cywilnego. Z zatwierdzonym wnioskiem należy zgłosić się do firmy ubezpieczeniowej celem sporządzenia opinii.


Autor informacji: Mirosław Janowski
Informację wprowadził: 4
Opublikowany dnia: 2004-04-19
Wprowadzony do BIP dnia: 2004-04-19
Zmian: 0




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza