Mała dotacja.


 I. Wymagane dokumenty:
- wniosek o przyznanie małej dotacji

II. Uwagi

1. Przez małą dotację należy rozumieć możliwość dofinansowania działalności statutowej organizacji pozarządowych lub realizowanych przez nie niewielkich doraźnych przedsięwzięć, dla których wykonania brakuje środków

2. Po podjęciu decyzji o dofinansowaniu organizacji wnioskodawca podpisuje umowę cywilno-prawną w której zawarte są szczegółowe warunki

3.Po otrzymaniu dotacji należy w oznaczonym terminie dokonać całkowitego rozliczenia finansowego z otrzymanej dotacji

4.Brak rozliczenia w ustalonym terminie lub podanie nieprawdziwych danych pozbawia daną organizację otrzymania dofinansowania z budżetu gminy


Autor informacji: Mirosław Janowski
Informację wprowadził: 4
Opublikowany dnia: 2004-04-22
Wprowadzony do BIP dnia: 2004-04-22
Zmian: 0




Sprawdz stan sprawy w Urzędzie - kliknij tutaj
System umożliwia sprawdzenie statusu spraw prowadzonych w Urzędzie Miejskim w Borku Wlkp.. Aby uzyskać informację o prowadzonej sprawie należy podać numer dokumentu znajdujący się na "Potwierdzeniu przyjęcia pisma". Numer ten należy wpisać w polu wyszukiwarki.



Serwis używa cookies aby zapamiętać otwartą sesję i ewentualne dane o logowaniu.
Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to.














Valid XHTML 1.0 Transitional





skrzynka
podawcza