Zadania stanowiska:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy unijnych i krajowych w szczególności:
- sporządzanie wniosków o dofinansowanie i płatność dotyczących dofinansowywanych inwestycji oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,
- sporządzanie sprawozdań z realizowanych projektów,
- analizowanie możliwości najkorzystniejszego pozyskiwania dofinansować dla Gminy;
- współdziałanie z innymi stanowiskami w Urzędzie w zakresie dofinansowywanych projektów;
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
- udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
- przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
- wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.