Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko pracy ds. informacji i obsługi sekretariatu

Stanowisko pracy ds. informacji i obsługi sekretariatu

E-mail: borekwlkp@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

 

Zakres obowiązków:

  • Zapewnia obsługę organizacyjną Burmistrza i Sekretarza oraz sprawy kancelaryjno – techniczne.
  • Przyjmuje, wysyła i rozdziela korespondencję na zewnątrz i wewnątrz Urzędu.
  • Rejestruje wpływającą korespondencję oraz prowadzi dziennik wysyłanych listów zwykłych i poleconych.
  • Organizuje interesantom możliwości kontaktu z Burmistrzem, Sekretarzem i Skarbnikiem lub kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu.
  • Prowadzi sprawy związanych z zaopatrzeniem w materiały biurowe i kancelaryjne.
  • Obsługuje centralę telefoniczną, faks i kserokopiarkę.
  • Prowadzi rejestr wydawanych zaświadczeń.
  • Prowadzi archiwum zakładowe.
  • Prowadzi ewidencję zakupionych książek i wydawnictw.
  • Przyjmuje pisma sądowe i prokuratorskie w przypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu jego zamieszkania.
  • Prenumeruje czasopisma i dzienniki urzędowe.
  • Prowadzi rejestr upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza
  • Prowadzi ewidencję pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem.
  • Uczestniczy w przygotowaniu projektu budżetu w zakresie prowadzonych spraw.
  • Przygotowuje projekty uchwał Rady Miejskiej dotyczących prowadzonych spraw.
  • Sporządza informacje i sprawozdania w zakresie prowadzonych spraw.
  • Współdziała z innymi stanowiskami pracy Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji samorządowej i rządowej w ramach powierzonego zakresu zadań.
  • Sprawuje kontrolę wewnętrzną w jednostce macierzystej i podległych jednostkach w zakresie prowadzonych spraw oraz prawidłowości wykonywania czynności lub sporządzania dokumentów przez poprzedników w procesie załatwiania danej operacji gospodarczej lub sprawy.
  • Przestrzega postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych.
  • Stosuje jednolity rzeczowy wykaz akt – wg obowiązującej instrukcji kancelaryjnej.
  • Wykonuje polecenia przełożonych.
  • Ewidencja delegacji służbowych.

 




Informacje powiązane:

- osoby:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2015-05-06