Strona główna »
Jednostki organizacyjne »
Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu
Stanowisko ds. organizacyjnych i obsługi sekretariatu
E-mail: borekwlkp@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120
Zakres obowiązków:
- obsługa organizacyjna Burmistrza, Zastępcy Burmistrza oraz Sekretarza Gminy;
- rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- podejmowanie czynności organizacyjnych i współpraca w zakresie przeprowadzania uroczystości gminnych;
- zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne oraz druki;
- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza;
- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i nadzór nad ich przechowywaniem;
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych;
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków – kierowanych do Urzędu;
- nadzór nad ubezpieczeniem gminy i podległych jednostek;
- koordynacja szkoleń pracowników w Urzędzie;
- prowadzenie ewidencji zakupionych czasopism i książek;
- zakup środków czystości, środków trwałych;
- nadzór nad obowiązującym oznakowaniem budynku w zakresie bhp i p.poż.;
- nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w Urzędzie;
- sprawowanie nadzoru nad informacjami zamieszczonymi na tablicach ogłoszeń w Urzędzie i przed budynkiem;
- dbanie o wygląd estetyczny tablic oraz aktualność zamieszczanych informacji;
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
- udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
- przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
- wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.
Informacje powiązane:- osoby: