zapewnienie obsługi administracyjnej Rady, komisji oraz Burmistrza;
przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie pracownikami materiałów dotyczących projektów uchwał Rady, jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów;
podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z prowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji;
prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Burmistrza;
protokołowanie sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań;
tworzenie uchwał przeznaczonych do publikacji w Edytorze Aktów Prawnych;
zapewnienie publikacji i wdrożenie uchwał Rady Miejskiej;
organizowanie szkoleń radnych;
przekazywanie kierownikom komórek organizacyjnych, pracownikom samodzielnych stanowisk pracy oraz dyrektorom i kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych uchwał oraz zarządzeń do realizacji;
prowadzenie rejestru skarg iwniosków– kierowanych do Rady Miejskiej;
prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacjiskładanych przez radnych;
nadzór nad terminowym załatwianiem interpelacji i wniosków radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym w celu merytorycznego rozpatrzenia i udzielenia odpowiedzi;
organizacja i prowadzenie spraw dotyczących wyboru organów jednostek pomocniczych;
wykonywanie zadań związanych z wyborem ławników do sądów powszechnych.
prowadzenie całokształtu spraw kadrowych, przede wszystkim:
prowadzenie akt osobowych pracowników, dyrektorów oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
prowadzenie kart ewidencji czasu pracy,
przygotowywanie wniosków emerytalno-rentowych,wydawanie zaświadczeń Rp-7 oraz świadectw pracy,prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;
przygotowywanie i rejestracja umów zlecenia oraz umów o dzieło,
sporządzanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy,
przygotowywanie dokumentów dotyczących naboru na wolne stanowiska urzędnicze,
przygotowywanie dokumentów dotyczących służby przygotowawczej pracowników Urzędu na stanowiskach urzędniczych oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu Autor informacji: Wiesława Wójcik Informację wprowadził: Mirosław Janowski Opublikowany dnia: 2019-02-01 Wprowadzony do BIP dnia: 2024-05-15 Ilość zmian wpisu: 9 - pokaż poprzednie wersje