Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko pracy ds. architektury i urbanistyki

Stanowisko pracy ds. architektury i urbanistyki

E-mail: planowanie@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Do zadań stanowiska ds. architektury i urbanistyki należą w szczególności: 

  • sprawy planowania przestrzennego,
  • przygotowanie materiałów do dokumentów planistycznych Gminy,
  • koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
  • przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego Gminy oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  • ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy i przygotowanie wyników tej oceny oraz analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego,
  • prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi
    z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego,
  • prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • przygotowanie dokumentacji związanej z prowadzeniem inwestycji w Gminie,
  • prowadzenie zbioru danych osobowych pn. „Rejestr decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu”,
  • przestrzeganie przepisów ustaw o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych,
  • stosowanie instrukcji kancelaryjnej,
  • przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
  • współdziałanie ze Skarbnikiem i Sekretarzem Gminy przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Gminy,
  • przygotowanie sprawozdań, analiz i ocen bieżących informacji o realizacji zadań objętych zakresem czynności.



Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Mirosław Janowski
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-01-26
Wprowadzony do BIP dnia: 2007-08-31