Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. gospodarki gruntami

Stanowisko ds. gospodarki gruntami

E-mail: lokalne@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie gospodarką gruntami – dzierżawa, najem, użyczenie, trwały zarząd, nabywanie, zbywanie;
  • gospodarowanie i zarządzanie komunalnymi gruntami zabudowanymi i przeznaczonymi w planach zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym ich zbywania,
  • organizowanie przetargów na zbywanie prawa własności, użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Gminy;
  • wycena gruntów i opłaty za korzystanie;
  • prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych;
  • prowadzenie administracyjnych postępowań scalania gruntów;
  • rozgraniczenie nieruchomości;
  • podział nieruchomości;
  • aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego;
  • wnoszenie nieruchomości w formie aportu do spółek;
  • udział w komisji szacowania szkód w zakresie klęsk żywiołowych;
  • przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
  • udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
  • przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.

 




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-01-26
Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-07