Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. księgowości budżetowej i rozliczeń VAT

Stanowisko ds. księgowości budżetowej i rozliczeń VAT

E-mail: vat@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 655716120

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie obsługi finansowo – księgowej Urzędu;
  • prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów dla Urzędu, dla rozliczeń podatku od towarów i usług VAT dla Urzędu oraz sporządzanie deklaracji VAT-7;
  • weryfikacja dostarczonych ewidencji i deklaracji VAT jednostek podległych;
  • sporządzanie scentralizowanej deklaracji VAT-7 Gminy Borek Wlkp.;
  • ustalenie proporcji przekaźnika odliczeń VAT dla Urzędu;
  • zamieszczanie informacji o umowach w rejestrze umów i przekazywanie do centralnego rejestru umów;
  • prowadzenie ewidencji i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;
  • prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia oraz materiałów;
  • dokonywanie umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
  • sporządzanie sprawozdań związanych ze środkami trwałymi;
  • windykacja należności za zadłużenie czynszowe lokali mieszkalnych, użytkowanych, opłat za wieczyste użytkowanie i grunty miejskie;
  • prowadzenie ksiąg analitycznych- opłat za czynsze mieszkalne i użytkowe, wieczyste użytkowanie oraz grunty miejskie;
  • fakturowanie sprzedaży usług opodatkowanych podatkiem VAT oraz usług nieopodatkowanych;
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego;
  • wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza, Sekretarza Gminy i Skarbnika Gminy.



Informacje powiązane:

- osoby:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2013-12-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-05-15
Ilość zmian wpisu: 3 - pokaż poprzednie wersje