podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza;
wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w zakresie upoważnień udzielonych przez Burmistrza;
składanie oświadczeń woli w imieniu Gminy w zakresie udzielonych pełnomocnictw;
przyjmowanie interesantów w sprawieskarg i wniosków;
reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem;
współdziałanie z Radą oraz komisjami Rady w zakresie swojego działania;
zapewnienie prawidłowego przebiegu wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego, wyborów do Sejmu i Senatu, wyborów Prezydenta RP, wyborów do Parlamentu Europejskiego oraz referendów ogólnokrajowych i lokalnych;
współpraca z Burmistrzem w zakresie kierowania bieżącymi sprawami Gminy oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu;
wykonywanie innych zadań powierzonychprzez Burmistrza.
Wpis archiwalny - zobacz aktualny Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu Autor informacji: Wiesława Wójcik Informację wprowadził: Mirosław Janowski Opublikowany dnia: 2014-12-17 Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-04