gromadzenie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i rzeczywistym deklaracji podatkowych składanych organowi podatkowemu;
wymiar podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości iod środków transportowych;
przygotowanie aktów administracyjnych i aktów prawa miejscowego dotyczących podatków i opłat;
prowadzenie postępowańw zakresie ulg inwestycyjnych, zwolnień i ulg z tytułu zakupu gruntów rolnych;
przeprowadzanie kontroli podatkowych;
wydawanie zaświadczeń o:
posiadaniu gospodarstwa rolnego,
dochodach z gospodarstwa rolnego,
powierzchni użytków rolnych,
niezaleganiu w podatkach i o wysokości zaległości podatkowej,
sporządzanie sprawozdań dotyczących podatków i opłat lokalnych;
sporządzanie sprawozdań o pomocy de minimis, o pomocy publicznej;
przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.
wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja
wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu Autor informacji: Wiesława Wójcik Informację wprowadził: Mirosław Janowski Opublikowany dnia: 2006-02-01 Wprowadzony do BIP dnia: 2024-05-15 Ilość zmian wpisu: 10 - pokaż poprzednie wersje