Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko pracy ds. promocji Gminy współdziałania i kontaktów

Stanowisko pracy ds. promocji Gminy współdziałania i kontaktów

E-mail: promocja@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120

Do zadań stanowiska ds. Promocji Gminy, Wydawnictw, Wsółdziałania i Kontaktów należy w szczególności:

  • Sporządza informacje o gminie oraz o działalności Urzędu i jednostek organizacyjnych gminy i przygotowuje materiały promujących gminę, w tym również dla środków masowego przekazu.

  • Prowadzi sprawy związane z aktywizacją gospodarczą gminy.

  • Utrzymuje kontakty bieżące z przedstawicielami środków masowego przekazu.

  • Organizuje współpracę gminy z zagranicą.

  • Opracowuje zasady i programy kontaktów zagranicznych i prowadzi dokumentację w tym zakresie , współdziała z gminami partnerskimi.

  • Promuje gminę poprzez organizowanie wystaw, pokazów, przygotowywanie materiałów i opracowań promujących gminę.

  • Prowadzi ewidencję instytucji kultury.

  • Prowadzi nadzór nad realizacją zadań gminy w zakresie kultury fizycznej w tym sportu.

  • Współdziała z gminnymi jednostkami organizacyjnymi ze stowarzyszeniami
    i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju kultury, sportu i turystyki.

  • Nadzoruje działalności biblioteki publicznej, ośrodka kultury i świetlic wiejskich.

  • Organizuje we współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rzecz promocji, zdrowia i rodziny.

  • Przyjmuje zawiadomienia o ujawnieniu przedmiotu , który posiada cechy zabytków.

  • Przyjmuje zawiadomienia o znalezieniu przedmiotu archeologicznego lub odkryciu Wykopaliska.

  • Składa wnioski o wpis do rejestru zabytków i dóbr kultury nieruchomości oraz kolekcji.

  • Uczestniczy w przygotowaniu projektu budżetu w zakresie prowadzonych spraw.

  • Przygotowuje projekty uchwał Rady Miejskiej dotyczące prowadzonych spraw.

  • Sporządza informacje i sprawozdania w zakresie prowadzonych spraw.

  • Współdziała z innymi stanowiskami pracy Urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, organami administracji samorządowej i rządowej w ramach powierzonego zakresu zadań.

  • Sprawuje kontrolę wewnętrzną w jednostce macierzystej i podległych jednostkach w zakresie prowadzonych spraw oraz prawidłowości wykonywania czynności lub sporządzania dokumentów przez poprzedników w procesie załatwiania danej operacji

    gospodarczej lub sprawy.

  • Przestrzega postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych.

  • Stosuje jednolity rzeczowy wykaz akt – wg obowiązującej instrukcji kancelaryjnej.

  • Wykonuje polecenia przełożonych.

  • Wykonuje czynności wynikające z postanowień dokumentacji SZJ.




Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Mirosław Janowski
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2014-02-19