Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej i promocji Gminy

Stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej i promocji Gminy

E-mail: promocja@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 65 5716120 wew. 32

Zakres obowiązków:

1)    prowadzenie spraw ewidencyjnych z zakresu Centralnej Ewidencji i Informacji 
o Działalności Gospodarczej,
2)    promocja Gminy w rożnych formach przekazu,
3)    redagowanie Magazynu Samorządowego,
4)    sporządzanie zaproszeń, podziękowań, gratulacji oraz listów intencyjnych itd.,
5)    realizacja zadań w zakresie kultury, kultury fizycznej, sportu  i turystyki oraz współpraca z jednostkami i organizacjami, stowarzyszeniami działającymi w tym zakresie,
6)    prowadzenie rejestru instytucji kultury,
7)    bieżąca współpraca z instytucjami kultury w zakresie organizowania uroczystości, imprez, koncertów, pokazów i wystaw,
8)    prowadzenie spraw związanych ze świetlicami oraz obiektami sportowymi (w tym bieżące utrzymanie obiektów sportowych),
9)    prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i rozliczaniem dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku,
10)    prowadzenie z zakresu działalności organizacji pożytku publicznego, 
w szczególności:
- opracowanie programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- przeprowadzanie procedury konkursowej na realizację zadań publicznych przez organizacje pozarządowe,
- rozliczanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi,
11)    realizacja programów profilaktyki zdrowotnej oraz innych zadań z zakresu ochrony zdrowia,
12)    prowadzenie całokształtu spraw w zakresie zgromadzeń publicznych i imprez masowych,
13)    przygotowywanie projektów zezwoleń na wykonywanie regularnych specjalnych  przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,
14)    prowadzenie spraw związanych z promocją przedsiębiorczości, programami pomocy dla przedsiębiorców,
15)    współdziałanie ze stowarzyszeniami, związkami, do których Gmina przynależy i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
16)    sporządzanie umów na wynajem mienia komunalnego administrowanego przez Urząd,
17)    opieka nad miejscami pamięci,
18)    wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza,  Sekretarza i Skarbnika.




Informacje powiązane:

- dokumenty i informacje:



Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Kadencja: Aktualna kadencja (2024 - 2029)
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2025-07-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2025-07-22
Ilość zmian wpisu: 12 - pokaż poprzednie wersje