Strona główna » Jednostki organizacyjne » Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych

Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych

E-mail: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp
Telefon: 655716120

Do zadań stanowiska ds. zamówień publicznych należy w szczególności:

 

  • Planuje zamówienia publiczne w Urzędzie poprzez uczestnictwo w przygotowaniu rocznego planu postępowań.

  • Prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  • Współpracuje z samodzielnymi stanowiskami pracy i Referatem Finansowym w zakresie przygotowania dokumentów związanych z uruchomieniem i przeprowadzeniem procesu zamówień publicznych.

  • Prowadzi dokumentację dotyczącą poszczególnych zamówień publicznych.

  • Obsługuje administracyjno - technicznie komisje przetargowe.

  • Prowadzi rejestr udzielonych zamówień publicznych.

  • Prowadzi rejestr umów zawartych w drodze postępowań publicznych.

  • Uczestniczy w postępowaniu odwoławczym.

  • Występuje o środki finansowe na inwestycje do funduszy unijnych, krajowych oraz innych dostępnych instytucji.

  • Wykonuje inne polecenia przełożonych.

  • Przestrzega postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych.

  • Stosuje jednolity rzeczowy wykaz akt – wg obowiązującej instrukcji kancelaryjnej.

  • Wykonuje czynności wynikające z postanowień dokumentacji SZJ.



Informacje powiązane:

- osoby:
- dokumenty i informacje:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Wiesława Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2009-02-27
Wprowadzony do BIP dnia: 2014-02-19