Strona główna »
Jednostki organizacyjne »
Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych
Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych
E-mail: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp
Telefon: 655716120
Do zadań stanowiska ds. zamówień publicznych należy w szczególności:
- Planuje zamówienia publiczne w Urzędzie poprzez uczestnictwo w przygotowaniu rocznego planu postępowań.
- Prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Współpracuje z samodzielnymi stanowiskami pracy i Referatem Finansowym w zakresie przygotowania dokumentów związanych z uruchomieniem i przeprowadzeniem procesu zamówień publicznych.
- Prowadzi dokumentację dotyczącą poszczególnych zamówień publicznych.
- Obsługuje administracyjno - technicznie komisje przetargowe.
- Prowadzi rejestr udzielonych zamówień publicznych.
- Prowadzi rejestr umów zawartych w drodze postępowań publicznych.
- Uczestniczy w postępowaniu odwoławczym.
- Występuje o środki finansowe na inwestycje do funduszy unijnych, krajowych oraz innych dostępnych instytucji.
- Wykonuje inne polecenia przełożonych.
- Przestrzega postanowień ustawy o ochronie informacji niejawnych.
- Stosuje jednolity rzeczowy wykaz akt – wg obowiązującej instrukcji kancelaryjnej.
- Wykonuje czynności wynikające z postanowień dokumentacji SZJ.
Informacje powiązane:- osoby:
- dokumenty i informacje: