Strona główna »
Jednostki organizacyjne »
Wydziały i stanowiska urzędu » Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
E-mail: borekwlkp@borekwlkp.pl
Ulica: Rynek 1
Kod: 63-810
Miasto: Borek Wlkp.
Telefon: 065 5716120
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie wniosków i wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość;
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych;
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowań lub wymeldowani;
- prowadzenie składnicy kopert osobowych dokumentów tożsamości oraz unieważnionych dokumentów tożsamości;
- wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności;
- prowadzenie i bieżąca aktualizacja rejestru wyborców, sporządzanie spisów wyborców,
- udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych;
- usuwanie niezgodności danych zawartych w rejestrze PESEL w zakresie prowadzonych zadań lub powiadamianie o niezgodności organu właściwego do ich usunięcia;
- rejestracja danych w rejestrze PESEL w zakresie prowadzonych zadań;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z pełnieniem funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie:
- doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw,
- kontrolowanie prawidłowości stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej i innych przepisów wykonawczych,
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
- wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
- udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
- przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
- wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.
Informacje powiązane: