kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i reprezentowanie jej na zewnątrz;
koordynowanie bieżących spraw Gminy;
podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczenie innych osób do podejmowania tych czynności;
wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;
zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
udzielanie odpowiedzi na zapytania, interpelacje radnych;
przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków;
przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
wydawanie decyzji w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
upoważnienie zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;
zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej;
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad:
Zastępcą Burmistrza,
Sekretarzem,
Skarbnikiem,
ReferatemRozwoju i Inwestycji,
Referatem Ochrony Środowiska, Architektury i Gospodarki Gruntami,
Urzędem Stanu Cywilnego,
Radcą Prawnym,
Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
Administratorem Bezpieczeństwa Informacji,
Pełnomocnikiem ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
Służbą BHP i Ppoż.
nadzór nad ochroną informacji niejawnych wytwarzanych, przetwarzanych, przechowywanych i przekazywanych w Urzędzie;
zapewnienie obsługi prawnej Urzędu;
wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa, uchwały Rady i Regulamin.
Typ jednostki: Wydziały i stanowiska urzędu Autor informacji: Mirosław Janowski Informację wprowadził: Mirosław Janowski Opublikowany dnia: 2007-06-04 Wprowadzony do BIP dnia: 2016-03-07 Ilość zmian wpisu: 4 - pokaż poprzednie wersje