Strona główna
Dokumenty
Osoby
Struktura
Deklaracja dostępności
Biuletyn Informacji Publicznej
A-
|
A
|
A+
DOKUMENTY
OSOBY
STRUKTURA
Instrukcja
Redakcja
Strona podmiotu
BIP.gov.pl
Szukaj
Statystyki
Strona główna
»
Jednostki organizacyjne
»
Wydziały i stanowiska urzędu
» Stanowisko pracy ds. wojskowych, p.poż. i zarządzania kryzysowego
Stanowisko pracy ds. wojskowych, p.poż. i zarządzania kryzysowego
E-mail:
woc@borekwlkp.pl
Ulica:
Rynek 1
Kod:
63-810
Miasto:
Borek Wlkp.
Telefon:
065 5716120
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw wojskowych w tym:
wykonywanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej,
organizacja akcji kurierskiej,
współdziałanie z organami wojskowymi,
prowadzenie całokształtu spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych;
prowadzenie zadań związanych z obroną cywilną między innymi:
opracowanie, aktualizacja oraz realizacja planu obrony cywilnej Gminy,
kierowanie oraz koordynowanie przygotowań do realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej Gminy,
organizacja systemu wykrywania i alarmowania oraz ostrzegania Gminy,
opracowywanie oraz aktualizacja planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowej,
prowadzenie spraw obronnych, w szczególności:
przygotowywanie ludności i mienia komunalnego do działań na skutek podwyższonego stopnia zagrożenia,
nakładanie świadczeń osobistych i rzeczowych,
opracowywanie i uaktualnianie programów oraz planów szkoleń związanych z obronnością,
planowanie i prowadzenie kontroli w jednostkach organizacyjnych Gminy oraz komórkach organizacyjnych Urzędu z zakresu realizacji zadań obronnych,
prowadzenie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, przede wszystkim:
uczestnictwo w przygotowaniu i realizacja gminnego planu reagowania kryzysowego,
uczestnictwo w całodobowych dyżurach w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego,
planowanie i organizowanie szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu reagowania na potencjalne zagrożenia,
opracowywanie oraz aktualizacja planów związanych z zarządzaniem kryzysowym,
prowadzenie bazy danych sił i środków gminy Borek Wlkp. (baza ARCUS 2005),
prowadzenie całokształtu spraw związanych z funduszem sołeckim;
przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań;
wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakty lub stan prawny na podstawie dokumentów znajdujących się w komórkach organizacyjnych;
udostępnianie informacji w zakresie obowiązującego prawa;
przygotowywanie informacji i dokumentów do BIP z zakresu swojego działania oraz ich bieżąca aktualizacja;
wykonywanie innych zadań przekazanych do realizacji przez Burmistrza.
Informacje powiązane:
- osoby:
Pracownicy Urzędu Miejskiego -
Ryszard Busz
- dokumenty i informacje:
Przetargi - zamówienia publiczne - dostawy -
„DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO WRAZ Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM”
Przetargi - zamówienia publiczne - dostawy -
„ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO /I KLASY/ ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 DLA GMINY BOREK WLKP., M-GOK ORAZ ZAZ.”
Przetargi - zamówienia publiczne - dostawy -
„ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO /I KLASY/ ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 DLA GMINY BOREK WLKP., M-GOK ORAZ ZAZ.”
Umowy zawarte na zadania o wartości poniżej 14.000 EURO -
ZAKUP, DOSTAWA ORAZ MONTAŻ SYRENY ELEKTRONICZNEJ O MOCY 600W DSE-600S, MASZTU DO MONTAŻU SYREN Z GŁOŚNIKAMI SZCZELINOWYMI MSE-05 ORAZ MANIPULATORA DMS-18B
Typ jednostki:
Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Wiesław Wójcik
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2019-02-01
Wprowadzony do BIP dnia: 2024-05-15
Ilość zmian wpisu: 7 -
pokaż poprzednie wersje
-
wersja z dnia 2007-06-04
wprowadzona przez: Mirosław Janowski
-
wersja z dnia 2007-08-14
wprowadzona przez: Mirosław Janowski
-
wersja z dnia 2008-01-09
wprowadzona przez: Mirosław Janowski
-
wersja z dnia 2014-04-28
wprowadzona przez: Mirosław Janowski
-
wersja z dnia 2016-01-08
wprowadzona przez: Mirosław Janowski
-
wersja z dnia 2016-03-04
wprowadzona przez: Mirosław Janowski
-
wersja z dnia 2019-02-13
wprowadzona przez: Mirosław Janowski