Strona główna
Dokumenty
Osoby
Struktura
Deklaracja dostępności
Biuletyn Informacji Publicznej
A-
|
A
|
A+
DOKUMENTY
OSOBY
STRUKTURA
Instrukcja
Redakcja
Strona podmiotu
BIP.gov.pl
Szukaj
Statystyki
Strona główna
»
Jednostki organizacyjne
»
Wydziały i stanowiska urzędu
» Skarbnik Gminy
Skarbnik Gminy
E-mail:
skarbnik@borekwlkp.pl
Ulica:
Rynek 1
Kod:
63-810
Miasto:
Borek Wlkp.
Telefon:
065 5716120
Zakres obowiązków:
Nadzoruje całokształt prac w zakresie opracowywania projektu budżetu Gminy.
Dokonuje zmian w budżecie.
Opracowuje projekt budżetu Gminy Borek Wlkp.
Nadzoruje ewidencję wykonania budżetu Gminy Borek Wlkp.
Nadzoruje ewidencję i sprawozdawczość finansowo - budżetową, zbiorcze sprawozdania i informacje opisowe z realizacji budżetu.
Kontrasygnuje czynności prawne mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych.
Przygotowuje projekty uchwał związanych z prowadzeniem gospodarki finansowej.
Współpracuje z bankami w zakresie obsługi rachunku podstawowego, lokat, negocjacji, kredytów itp.
Prowadzi ewidencję udzielanych przez Gminę poręczeń i gwarancji.
Prowadzi ewidencję środków trwałych i dokonuje umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Prowadzi nadzór nad prawidłową realizacją zadań wykonywanych przez podległych pracowników.
Opiniuje i opracowuje dokumentację SZJ.
Wykonuje czynności wynikające z postanowień dokumentacji SZJ.
Wykonuje polecenia przełożonych.
Informacje powiązane:
- JEDNOSTKI PODLEGŁE:
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i płac
Stanowisko ds. księgowości budżetowej i rozliczeń VAT
Stanowisko ds. księgowości podatkowej, windykacji podatków i opłat
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat lokalnych
- osoby:
Pracownicy Urzędu Miejskiego -
Monika Hornicka
- dokumenty i informacje:
Przetargi - zamówienia publiczne - usługi -
"Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów"
Przetargi - zamówienia publiczne - usługi -
UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 3.500.000,00
Przetargi - zamówienia publiczne - wyniki postępowań -
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Przetargi - zamówienia publiczne - wyniki postępowań -
Informacja o unieważnieniu postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Udzielenie kredytu inwestycyjnego długoterminowego w kwocie 3.500.000,00”
Przetargi - zamówienia publiczne - wyniki postępowań -
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA dla zadania: UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 3.500.000,00
Umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych -
UDZIELENIE KREDYTU INWESTYCYJNEGO W KWOCIE 3.500.000,00
Wpis archiwalny
-
zobacz aktualny
Typ jednostki:
Wydziały i stanowiska urzędu
Autor informacji: Mirosław Janowski
Informację wprowadził: Mirosław Janowski
Opublikowany dnia: 2007-06-04
Wprowadzony do BIP dnia: 2014-04-10